OndarroakoTriatloi

Koaxin Foroa

Página principalPágina principal  PortalPortal  CalendarioCalendario  FAQFAQ  BilatuBilatu  IzenpetuIzenpetu  LoginLogin  

Comparte | 

Azaroak 21 Triatloi Herrikoi Zarautzen

EgileaMezua
Gorka
Admin

Mezu kopurua : 903
Kokagunea : Eibar

MezuaGaia: Azaroak 21 Triatloi Herrikoi Zarautzen   Dom Oct 25, 2009 9:59 pm

Aupa Koaxi!

Tori Egoitz Zalakain-ek bidalitako mezua. Ni birritan joan naiz eta oso ondo pasatzen da.

--------------------------
Iepa denoi,
Aurten ere euskal triatleta guztiak elkartzeko triatloi herrikoi bat eta bazkaria egitea pentsatu dugu, 4 aldia izango da aurtengoa. Aurrekoetan bezela, goizean triatloi bat, denak batera eta lasai-lasai, apetitoa irikitzeko, eta ondoren bazkaria.
Azkenekoetan bezela, Zarautzen egitea pentsatu dugu, azaroaren 21, larunbatean.

Egitaraua:
Goizeko 10etan Muñoa plazan (triatloiko boxeak egoten diren tokian) igari egiteko prest.
11etan plaza hortan bertan bizikletaz ibiltzeko. 30-40km, Zarautz-Getari-Zumaia kostako bidetik joan eta Megasetik bueltatu.
12ak aldera korrika ordu erdi inguru.

13etan Musika plazan elkartu triatloian animatu direnak eta bazkarira datozenak, eta trago batzuk hartu.

14etan bazkaria (ziurrenik Txiki-Polit-en)

........hemendik aurrerakoa jendearen arabera, aurrekoetan batzuk afaltzen eta gauez ere gelditu izan dira

ANIMATZEN BAZARETE ABISATU AZAROAREN 6a BAINO LEHEN, tokia hartu behar da eta. Hiru hauetako edozeini:
Irati Etxaburu: iratitxipi@hotmail.com
Iñigo Eizagirre: occiluppo@hotmail.com
Egoitz Zalakain: ezalakain@gmail.com

Nik jende guztiaren emailak ez dauzkat, hortaz ZABALDU EMAIL HAU zuen taldekideen artean.

Ea jende asko animatzen den,
Ondo segi,
Egoitz
Gora itzuli Ir abajo
http://koaxi.forumeu.net

Azaroak 21 Triatloi Herrikoi Zarautzen
Gora itzuli 
Orria: 1/1