OndarroakoTriatloi

Koaxin Foroa

Página principalPágina principal  PortalPortal  CalendarioCalendario  FAQFAQ  BilatuBilatu  IzenpetuIzenpetu  LoginLogin  

Comparte | 

LAGUNTZA URETAKO TRAJIAS

EgileaMezua
Friaseneku

Mezu kopurua : 228

MezuaGaia: LAGUNTZA URETAKO TRAJIAS   Mar Abr 06, 2010 6:57 pm

Aupa hi, idea putaik eztakat traji erosteko ordun. Eztot nahi supertraje profeosinal bat bañe beiñ erostekotan zeoze ganorasku.
Hauxe billaturot interneten. Ze iristengatzue?
Traje de Triathlon Seland SETI7
Seland SETI7

INFORMACIÓN GENERAL:

Traje de triatlón de gama alta (realizado con neopreno Yamamoto súper-elástico) con manga larga y cremallera YKK en la espalda.
Fabricado con neopreno SCS de hasta 4mm en la parte delantera del traje, para aumentar la flotabilidad del mismo (“SCS MAXIMUM BUOYANCY”).
Brazos de 2.5mm lo que facilita los movimientos al nadar.
Las juntas de las costuras están selladas en el interior para evitar la entrada de agua.
Neopreno biforrado en la zona de las axilas y la entrepierna, zonas en las que el SCS sufriría demasiado.
La totalidad del traje está laminado en su interior con Powerstretch, lo que proporciona al traje una gran elasticidad.
Cremallera estanca en la espalda (ninguna costura atraviesa el traje) con solapa extra en el interior para garantizar la estanqueidad del traje.
COLOR:

Gris oscuro (SCS) con motivos en color naranja.

CONSTRUCCION:

Pegado exterior y cosido en el interior.

TALLAS:

S M L XL

Precio: 240,00 €(Iva Incluido )
Conozca su talla
Elige Talla: S M L XL
Cantidad:
Gora itzuli Ir abajo
Gorka
Admin

Mezu kopurua : 903
Kokagunea : Eibar

MezuaGaia: Re: LAGUNTZA URETAKO TRAJIAS   Miér Abr 07, 2010 1:46 pm

Ba nik be gehixei ez dakit, baña lehen ibiltzen ziran preziuak:
- Tope gama: 500-600 EUR
- Gama bajuak: 200-300 EUR

Etxe guztiak antzekuan dirala usteot, gaman arabera, holako neoprenua (fabrikante bakarra dauala usteot), gero diseñua dake piskat diferentia, eta segun ze gustatzen jatzun, ba hori hartzezu Wink

Interneten prezio hobiauak topatzen dira, baña probau barik ekartziak, bere arriskuak daka. Juan zan urtian Gotzon eta Nagorek internetetik Orca-k ekarri ziran eta dana ondo jun zan.

Hamen Sailfish-ak asko erosi ziran (Josebay-n efektua Wink. Nik tope gama dakat eta igartzen dala esango neban, batez ere lelengo egunian eta poltsikoan. clown clown

Josu-k Durango-n erosi berri dau eta pozik dauala esan zeban (Akuatica Sport). Ondarruko triatloian laguntzen dau eta deskuentilloren bat in zetzan...

Suerte!!!
Gorka.
Gora itzuli Ir abajo
http://koaxi.forumeu.net
mitxu
Admin

Mezu kopurua : 413
Kokagunea : Ondarrun

MezuaGaia: Re: LAGUNTZA URETAKO TRAJIAS   Miér Abr 07, 2010 4:54 pm

Neuk be eztai asko bañe hamen neure aportaziñoi:

ORCA:
Ixen ona dauke (nik ixe tope gama bat dakat 500 bat euro balixobana eta ameriketatik 240 € ekarritxe). Aurretik gama bajoko bat neukan eta... alde handixe dala esango neuke (psikologiku bentzat, la hostia!!!).

- Debako Turbinan behatu zeinke eta gero interneten bebai. Tallak probateko, gure ingurun bagaz talla diferentik dakauzenak (no problem), bestelan turbinan proba zeinke.

ACUATICA SPORT

Eztai ze markako neoprenuk daukezen bañe baten batek erosi dau eta gustoa. Gorkak esplikadau hobeto.

SELFISH

Hau marki bastante jentek dauke (Ordiziko Ekin-en erositxe jente askok) eta jenti gustoa da bañe honek be Orkak morun karilluk diz.

PD: nire rekomendaziñoi, Turbinan ikusi eta probatii eta Acuatica Sporten ikusi eta probati; prezixuk ikusi, konpara eta orduntxe erabaki, ze nibeleku erosi, zenbat gasta, eta hori dana.... bestelan zoratu ein zeinke.
Gora itzuli Ir abajo
Aitor

Mezu kopurua : 303
Kokagunea : MUNDUKO HERRI POLITENA

MezuaGaia: Re: LAGUNTZA URETAKO TRAJIAS   Miér Abr 07, 2010 9:52 pm

Nik sailfish, erdi gamaku dakat eta inpresinante nabil beraz. bestik esaten daben nodure bakotxan gorputzan eta boltsillun araberan du dana.

Nik esangonetzuke, probaten dozunin bixkat kosta einbirdela traji gorputzin sartzen. gorputzin oso peata eta bixkat inkomodo egon bizaz, arnasi ondo hartzeko modun, klaro.

Informaziñoi gexa bir bazu abisa.

Aitor
Gora itzuli Ir abajo
Josu

Mezu kopurua : 241
Kokagunea : Ondarru

MezuaGaia: Re: LAGUNTZA URETAKO TRAJIAS   Vie Abr 09, 2010 11:19 am

Hamen du beste aportaziñoi txiki bat be:

Nik gabonetan Durangon erosi neban, Acuatica Sport-en. Gama aldetik, de todo un poko dakarre: gama baju (180-220 euro bueltan); gama medixu (270-360 bueltan, bañe 400 euroko baten bat be badakarre) eta gama altu (550-600 euro bitxartin). Nik erdi gamako bat erosi neban, aurreko temporadaku (Acuaman Pulsar bat) eta 60 euroko deskontu eiztan.

Atzo bertan be, beste lagun bateaz eon nitxan, Deniseaz, eta oso ondo. Aurtengo tenporadako traje bat erosiban, erdi gamaku honek be (Foor markaku), eta eztai zemat bañe eitzan deskontu txiki bat.

Nik esangonetzuke, jamon gexeirik be ez ein bañe, erdi gamako traje baten diru gastateko asmu baakazu, niki neuk dendan proba engoneuke. Beste gauza bat da interneten kriston "gangi" topaten bazu...

Ederra txapi No No No Nik bada ezpadan be, Durangoko dendin señak emongotzut:

ACUATICA SPORT Arrow C/ Juan Antonio Abasolo, 3. Durango. Tlfn.: 944 657 296. www.acuaticasport.com

Bertako "jefin" ixena eta telefonu: Eduardo Rodríguez Aja. 688 802 725

Ueno ba, beste baik, ia traje on bat prezixo on baten topatezun!! bounce bounce bounce
Gora itzuli Ir abajo
lander Mutri

Mezu kopurua : 21

MezuaGaia: Re: LAGUNTZA URETAKO TRAJIAS   Jue Abr 22, 2010 4:49 pm

Igual beandu nabil baina jo bistazo bat interneten KYNAY ....Nik bertan erosi noan ta kalidade ona ta ekonomikua da ..ni oso gustora noi ..eongo gea
Gora itzuli Ir abajo
Friaseneku

MezuaGaia: Erosi dot   Vie Abr 23, 2010 11:14 pm

Mila ezker laguntzagaitik, orca bat erosi dot.
Gora itzuli Ir abajo
arantzaburgoa

Mezu kopurua : 82
Kokagunea : KAMIÑAZPI

MezuaGaia: Re: LAGUNTZA URETAKO TRAJIAS   Vie Abr 23, 2010 11:37 pm

Neu be hamen nabil .ORCA edo SAILFISH e . Internetetik egin dozu erosketi ? Aprobata edo beraien erreferentsixak kontun edukitxe ? Hauxe ra buruko miñe , zenbat eta gehixa behatu , geroaua eta indeziziñoi handixaua sartzen gazta .
Ia laster erabaki bat hartzen doten .
Aio
Gora itzuli Ir abajo
Rekalde

Mezu kopurua : 450

MezuaGaia: Re: LAGUNTZA URETAKO TRAJIAS   Sáb Abr 24, 2010 11:52 am

Nik ZOOt bat dakat, gama baju, eta pozik na. Dauken probelma bakarra jantzi eta erantzieran kontu handixe ez badakazu atzoskolaz apurtu etxen dala, bañe beste askorei be pasa gakue oseake problemi ez ta bakarrik ZOOTena.
Gaur aprobatea nu ia ondikoan funtzionaten daben.
Gora itzuli Ir abajo
Gorka
Admin

MezuaGaia: Re: LAGUNTZA URETAKO TRAJIAS   Sáb Abr 24, 2010 4:13 pm

Delfintxo batek ura epela dauala esazta ta ia zeaitxik ez doun uretako entrenuak itsasuan hasten. cyclops cyclops cyclops

Txoritxo batek esazta ordia, ura konjelata dauala eta Murtzielago Suspect soro bat txipli txapla ikusi dabela (que aunque vuele, no es un ave sino un mamífero que a este paso le saldrán escamas). Twisted Evil
Gora itzuli Ir abajo
gaxka

Mezu kopurua : 184
Kokagunea : ondarru

MezuaGaia: Re: LAGUNTZA URETAKO TRAJIAS   Sáb Abr 24, 2010 9:44 pm

Noiz sartukoa ba uretan???

Igez maxatzan 1 tin sartu giñan!

Aurten noiz???

Abisa! trajiai autse kentzen asteko!
Gora itzuli Ir abajo
Rekalde

Mezu kopurua : 450

MezuaGaia: Re: LAGUNTZA URETAKO TRAJIAS   Dom Abr 25, 2010 11:30 am

Ni atzo sartu nitxan eta gaur be URETA!!!!
Gora itzuli Ir abajo
Gorka
Admin

MezuaGaia: Re: LAGUNTZA URETAKO TRAJIAS   Dom Abr 25, 2010 1:51 pm

Baña zuk kaputxa urdiña dakazu...
Gora itzuli Ir abajo
Friaseneku

MezuaGaia: Re: LAGUNTZA URETAKO TRAJIAS   Dom Abr 25, 2010 4:59 pm

Aupa Arantza, nik Turbinan erosi dot, orcan tallaje tablan tokaten gaztan talli baño bat gexa hartu bir ixandot ,ze teorikoki tokaten gaztan talli oso txikixe neukan, interneteko foro batzutan irakurri dot orcan tallaji txarto dala ta talla bat gexa hartu birdela. Aproba dot eta oso dersberdiñeda igeriketi, parte batetik flotabilidade gexa emoten dau ta abiaduri be bai bañe kantza be gexe etxen na, resetea ein bi na trajiaz igaxan etxeko, ze bestelan munduko rekorra batiukot 500 metrotan bañe saturran parin itxo eingo na.
GEro arte
Gora itzuli Ir abajo
arantzaburgoa

Mezu kopurua : 82
Kokagunea : KAMIÑAZPI

MezuaGaia: Re: LAGUNTZA URETAKO TRAJIAS   Dom Abr 25, 2010 6:46 pm

Kaixo :
Neu pe Sailfish- e aprobarot eta SM ra behar doten talli . Ostea Orca erreferretxixan arauera S tokaten gazta eta mozka neuan . Uzteot neu be turbina jun birkonazela aprobatea . Danak esaten dabe eta , hobeto dela aprobati .......

Eskerrik asko
Arantza
Gora itzuli Ir abajo
Gotzon Arrasate

Mezu kopurua : 85

MezuaGaia: Re: LAGUNTZA URETAKO TRAJIAS   Lun Abr 26, 2010 12:43 pm

Aupa Arantza nik pagina bat topa rot inglaterraku eta prezixo onak eta deskuentu onak eukitxen dauz. Nik aringaingako zapatillak eta b izikletakuk hortixek ekarritxuaz eta dana ok. hori bai tallin asuntu .... edo baten batena aproba edo.....zeuk ikusi. Ni bizikletako zapatakin arrisga ein nitxan eta ondo urteztan.

hauxe da pagini: http://www.wiggle.co.uk/d/triathlon/10/1/1/
Gora itzuli Ir abajo
Contenido patrocinado

MezuaGaia: Re: LAGUNTZA URETAKO TRAJIAS   

Gora itzuli Ir abajo

LAGUNTZA URETAKO TRAJIAS
Gora itzuli 
Orria: 1/1