OndarroakoTriatloi

Koaxin Foroa

Página principalPágina principal  PortalPortal  CalendarioCalendario  FAQFAQ  BilatuBilatu  IzenpetuIzenpetu  LoginLogin  

Comparte | 

Ondarruko Triatloi 2010. Lista de Espera

EgileaMezua
Gorka
Admin

Mezu kopurua : 903
Kokagunea : Eibar

MezuaGaia: Ondarruko Triatloi 2010. Lista de Espera   Lun Mayo 24, 2010 4:25 pm

Aupa Kirolari!

Jadanik parte hartzaileen listado definitiboa badugu.

Guk boxes-ak 300 partaiderako preparatuta ditugu. Nire ustetan 350 ongi sartzen dira, baina boxes-ak montatu arte, boxes-etako erosotasuna apur bat galduko den ez dugu jakingo (espazio berdiña, partaide gehiago = partaideko toki gutxiago).

Gure helburuen artean, Triatleta guztiak Ondarruko Triatloian gustora sentitzea da, baita ahal dugun einean, parte hartu nahi duen guztiari parte hartzeko aukera eman.

Dena kontuta hartuta, bigarren Lista de Espera-n zaudeten TRIatletak ONARTZEA erabaki dugu. Dortsalak jasotzean KAOS-ik ez egotea espero dut, baina zerbait gertatzen bada, PASIENTZIA piskat eskatuko nizueke. Zuetako bakoitzari, e-mail pertsonal bat bidaliko zaizue, non zer egin azaltzen den.

300-340 zenbakiak izango dituzuen TRIatletak, alfonbrarik ez duzue izango (txorrada) eta akaso, opariren bat gutxiago jasoko duzue (ez dut uste). Dorsalak "nominal"-ak dira, eta akaso lista de espera-n bitartez apuntatu zeratenok, izen gabe jasoko duzue... edo agian beste baten izenakin.

Guzti honegatik pasientzia eta ulermena izatea eskatzen dizuet.

Ez da beste lista de espera-rik zabalduko, baina oraindik norbaitek parte hartzea nahi badu, zuzenean gorka_mujika@yahoo.es e-mail bat bidali eta ahal den guztia egingo da.

Besterik gabe, Larunbaterarte!
Gorka.

Azken edizioa Gorka-k egina Jue Ago 05, 2010 2:22 pm-an 8 aldiz.
Gora itzuli Ir abajo
http://koaxi.forumeu.net
Gorka
Admin

Mezu kopurua : 903
Kokagunea : Eibar

MezuaGaia: Re: Ondarruko Triatloi 2010. Lista de Espera   Dom Mayo 30, 2010 1:35 pm

-
.
Gora itzuli Ir abajo
http://koaxi.forumeu.net

Ondarruko Triatloi 2010. Lista de Espera
Gora itzuli 
Orria: 1/1