OndarroakoTriatloi

Koaxin Foroa

Página principalPágina principal  PortalPortal  CalendarioCalendario  FAQFAQ  BilatuBilatu  IzenpetuIzenpetu  LoginLogin  

Comparte | 

salerosketak

EgileaMezua
irueta

Mezu kopurua : 621

MezuaGaia: salerosketak   Miér Mar 25, 2009 9:25 pm

JON AGIRREZABALAGA MUTRIKUARRAK HONAKO HAU IDATZIZTA

AUPA JOSE JON NAIZ MUTRIKUARRA LIZENTZIA OAINDIK EZ NIJUA ETXEA ZEBA LESIO HAUNDI ZAMARRA DAKAT ETA LUZEAKO JUNGO ZAT.GAUZA BAT DAKAT LLANTA BERRIXAK ZIPP 404 KARBONOZKUK TA EZIN DETENEZ IBILI SALTZEA NIJUA KOMENTAU MESEDEZ KOAXIN PREZIO OSO ONIAN EMANGO DIZUET.BAITA ERE ORCA TRAJE BERRI BAT DAKAT TALLI 7 M BAT BEZELA RS1 MODELU TA SALTZEA NIJUA ERE.BESTERIK GABE BADAKIZU BERTAN MOMENTU BATEN HURRERATUKO NAIZELA INTERESA EUKI ESKERO EDOTA ERANTZUN KORREO BIDEZ NAIBAZU PREZIXUK EDO TALLAK ETAB... OK?IKUSI ARTE KOMENTAU EKIPUN AUKERA OSO ONA DA ETA.AUPA KOAXI NTA IKUSI ARTE
Gora itzuli Ir abajo
irueta

Mezu kopurua : 621

MezuaGaia: Re: salerosketak   Miér Abr 01, 2009 12:55 am

Jon Agirrezabalk idatzitxaku

Aupa Jose jon nai mutrikuarra zer moduz Durangon?Espero ondo bukatu izana orain a descansar.Gauz bat ekerrikasko jendeari jakinaraztearren foroan Gorkakin egon naiz ta komentau ditx ipini dezula foruan.Ia ikusten gean .Zipp 404 preziuan 980 eurokin biak emango ditut ean nun sartu oruan ta jarriko det prezio berria denez batenbat interesatu leike.Egixa esan berri berrixak daude ta merez du nik doblia pagatu nitxun.Besterik gabe ondo segi ta ia jarten naien zuekin lizentzia egin ta ekipoan probata juteko bale?Agur
Gora itzuli Ir abajo

salerosketak
Gora itzuli 
Orria: 1/1